Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Σεπτέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Πρόσφατα Θέματα
» Καλημερεεεεεεεεεεες.....
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΤρι Μάης 10, 2011 2:10 am από akis_mx5

» Νεα περιπολικα για την ελληνικη αστυνομια.........!!!!
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΠεμ Απρ 28, 2011 5:38 pm από DJMIKE

» Μουσικες Αποδρασεις...
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΠεμ Μαρ 24, 2011 5:37 pm από Admin

» Τη χαμένη Ατλαντίδα υποστηρίζουν ότι βρήκαν οι επιστήμονες
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΤρι Μαρ 22, 2011 1:13 am από akis_mx5

» Η αρχιτεκτονική του χάους
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΣαβ Μαρ 19, 2011 7:19 pm από Admin

» Προ των πυλών η πετρελαιοκίνηση;;;
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος

» Τίτλοι τέλους για το Mitsubishi Evo;
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος

» Ανθρωπόμορφο κινητό
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΔευ Μαρ 14, 2011 12:01 am από Admin

» Ο κοινός φορτιστής
Yamaha VMax 1700 Icon_minitimeΔευ Μαρ 14, 2011 12:00 am από Admin

Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 25
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η trimmata

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 522 θέματα σε 150 θέματα
Παρόντες χρήστες
3 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 3 επισκέπτες

Κανένας

[ Δες όλη τη λίστα ]


Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 7, στις Κυρ Ιουλ 10, 2022 1:47 pm
Ψηφοφορία

Yamaha VMax 1700

Πήγαινε κάτω

Yamaha VMax 1700 Empty Yamaha VMax 1700

Δημοσίευση από Admin Πεμ Δεκ 16, 2010 1:15 am

Yamaha VMax 1700


Στη δεκαετία του ’80 το «muscle car» με τον κινητήρα V8 ήταν ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στους δρόμους των Η.Π.Α. και στους αγώνες dragster αυτοκινήτων αλλά και μοτοσικλετών, ο κινητήρας με την μεγάλη ισχύ ήταν ο βασιλιάς. Πριν από 25 χρόνια κυριάρχησε ο κυβισμός – και η Yamaha συνέλαβε το αληθινό πνεύμα της εποχής με την εισαγωγή της φοβερής VMAX το 1985.

Με τον κινητήρα 1,198cc V4, τετράχρονο και τετραβάλβιδο DOHC των 140PS, αυτό το στυλάτο «muscle bike» έγινε πραγματικός θρύλος και καθιερώθηκε ως η απόλυτα μοδάτη μοτοσικλέτα. Με πωλήσεις περίπου 100.000 τεμαχίων στην διάρκεια παραγωγής της, που κράτησε τρεις δεκαετίες, η αυθεντική VMAX έγραψε ιστορία και συμπεριλήφθηκε στην έκθεση «Τέχνη της Μοτοσικλέτας» του Μουσείου Γκουγκενχάιμ ενώ ακόμη κυκλοφορούσε. Ποτέ δεν βρέθηκε κάτι να την νικήσει…μέχρι τώρα

Στο τέλος της δεκαετίας του ’90 η ομάδα σχεδίασης της VMAX της Yamaha άρχισε να δουλεύει για την αναβίωση ενός θρύλου. Η ομάδα κατάλαβε πόσο ξεχωριστή είναι η αυθεντική VMAX για τους λάτρεις της – όπως και για τους οπαδούς της που θαύμαζαν την μοτοσικλέτα χωρίς καν να την έχουν οδηγήσει.

Πρόκειται για μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοναδικό στυλ που φαίνεται να έρχεται από το μέλλον και όχι από το παρελθόν. Ο επιβλητικός V4 κινητήρας είναι αυτός που κλέβει την παράσταση από την πρώτη ματιά, αφού οι σχεδιαστές του νέου V-MAX έχτισαν, την μοτοσυκλέτα γύρω από αυτόν. Και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά όμως είναι τόσο εντυπωσιακά που δεν επιτροπούν σε κανέναν να αδιαφορήσει.

Με 200 hp στις 9000 σαλ. και κτηνώδη ροπή που φθάνει τα 17.0 kgm στις 6500 στροφές, ο κινητήρας των 1700 κυβικών έρχεται για να ενθουσιάσει τους φανατικούς της ιπποδύναμης και κυρίως αυτούς που ψάχνουν την απόλυτη επιτάχυνση.
Το ανασχεδιασμένο V-MAX όμως δεν έχει σαν αποκλειστικό στόχο την απόλυτη επιτάχυνση στις ευθείες, αλλά και την διασκεδαστική συμπεριφορά στις στροφές.

Το νέο VMAX διαθέτει έναν εντελώς νέο υγρόψυκτο κινητήρα 1.679 κ.εκ, με 4ΕΕΚ και περιεχόμενη γωνία 65° χάρη στον οποίο αναβάτης βιώνει μία μοναδική αίσθηση επιτάχυνσης.

Με διάμετρο x διαδρομή 90 x 66 και σχέση συμπίεσης 11,3 :1 αυτός ο νέος κινητήρας αποδίδει ισχύ 147.2 kW (200 PS) στις 9000 rpm και τεράστια ροπή 166.8 Nm στις 6500 rpm.

Ο κινητήρας ενσωματώνει μερικές από τις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που η ΥΑΜΑΗΑ έχει παρουσιάσε. Το V-MAX αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή για την απόδοσή του και την ισχυρή του επιτάχυνση. Γι’ αυτό το λόγο στο καινούριο μοντέλο δόθηκε μεγάλη προσοχή στην κατασκευή του κινητήρα. Η διάταξή του παραμένει τετρακύλινδρη σε V αλλά τα πάντα έχουν σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. Η χωρητικότητα αυξήθηκε στα 1.679 κ.εκ και η περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων βρίσκεται στις 65 μοίρες με την συμπίεση να αγγίζει το 11.3:1. Επίσης οι διαστάσεις των κυλίνδρων έγιναν υπερτετράγωνες φτάνοντας τα 90x66 χλστ. (το προηγούμενο V-MAX είχε διαστάσεις 76x66 χλστ). Το αποτέλεσμα είναι η δύναμη να εκτοξευθεί στους 200 ίππους στις 9.000 στροφές και η ροπή να αγγίξει το εξωπραγματικό νούμερο των 17 χλγμ. στις 6.500 στροφές. Οι αριθμοί αυτοί υπόσχονται δυνατές συγκινήσεις σε όποιον βρεθεί στην σέλα του.

Αξιοσημείωτη είναι και η προσθήκη σύγχρονων ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Καταρχήν για πρώτη φορά σε κινητήρα V4 της Yamaha έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικός έλεγχος του γκαζιού ( YCC-T) και ηλεκτρονικός έλεγχος των αυλών εισαγωγής (YCC-I). Οι τελευταίοι είναι μεταβαλλόμενοι, αφού ένας μηχανισμός αναλαμβάνει να μειώσει το μήκος τους κατά 54 χλστ. μόλις οι στροφές φτάσουν τις 6.650. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται κορυφαία απόδοση σε όλη την κλίμακα. Ιδιαίτερα εξελιγμένος είναι τέλος και ο ψεκασμός. Οι καινοτομίες συνεχίζονται και στους θαλάμους καύσης, οι οποίοι είναι συμπαγείς, αντίθετα απ’ ό,τι θα περίμενε κάποιος από έναν κινητήρα με κυλίνδρους διαμέτρου 90 χλστ. Σε έναν συμβατικό κινητήρα με 2ΕΕΚ η κίνηση τους γίνεται με μία αλυσίδα. Στο V-MAX όμως ο εκκεντροφόρος εισαγωγής κινείται από αλυσίδα, ενώ αυτός της εξαγωγής από σύστημα γραναζιών. Με αυτό τον τρόπο επιτεύχθηκε η δημιουργία των μικρότερων κεφαλών. Επίσης η κίνηση αυτή βοήθησε και στο να μικρύνει η περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων, με αυτές της εισαγωγής να βρίσκονται τοποθετημένες στις 14 μοίρες και της εξαγωγής στις 15 μοίρες.

Ένας μεγάλος στόχος που τέθηκε στους μηχανικούς της Yamaha ήταν να διατηρήσουν τις ίδιες εξωτερικές διαστάσεις του νέου κινητήρα σε σύγκριση με τον παλιό, παρά την κατά 40% αύξηση των κ.εκ. Το πρώτο βήμα έγινε με την μείωση της περιεχόμενης γωνίας των κυλίνδρων από 70 σε 65 μοίρες, όπως ήδη αναφέραμε. Έτσι το μήκος του κινητήρα μειώθηκε κατά 27 χλστ. Στη συνέχεια εξοικονομήθηκε χώρος με την τοποθέτηση της αλυσίδας των εκκεντροφόρων στο κέντρο του V4. Τελικά το πλάτος παρέμεινε ίδιο, ενώ μόνο το ύψος αυξήθηκε κατά 6.5 χλστ. Τα έμβολα είναι κατασκευασμένα από σφυρήλατο αλουμίνιο και οι μπιέλες είναι διαιρούμενες, ίδιες με αυτές που χρησιμοποιούσε το R1 του 2004. Οι δύο πλαϊνές εισαγωγές στο ρεζερβουάρ αναλαμβάνουν την τροφοδοσία του διπλάσιου σε όγκο φιλτροκουτίου, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι εξατμίσεις είναι 4 σε 1 σε 2 και τέλος σε 4 με τα τελικά τους κατασκευασμένα από τιτάνιο. Φυσικά διαθέτουν καταλύτη και αισθητήρα “λ”.

Επίσης, δημιούργησε ένα ολοκαίνουργιο πλαίσιο χαμηλής κατατομής τύπου διαμάντι, που χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν στέλεχος υπό πίεση για να κατανέμει την σωστή ισορροπία ακαμψίας, που συντελεί στην άψογη σταθερότητα σε ευθεία γραμμή – μαζί με τα ακριβή και ευδιάκριτα επίπεδα πλαγιάσματος. Όλα μαζί σε μια εντυπωσιακή και δυναμική εμφάνιση.

Οι κάτοχοι του αυθεντικού μοντέλου – καθώς και οι νέοι θαυμαστές της VMAX – μπορούν να είναι σίγουροι ότι η νέα VMAX παρέχει έναν αξέχαστο συνδυασμό καινοτομίας και επιτάχυνσης.

Η νέα VMAX παραμένει πιστή στην φιλοσοφία του γνήσιου «φτιαγμένου» οχήματος. Φανταστείτε να κρατάτε γερά το τιμόνι και να νιώθετε τον τεράστιο πίσω τροχό 200/50 R18 να μεταδίδει τα απίστευτα TBC PS και TBC Nm του τετραβάλβιδου κινητήρα στο έδαφος – πρόκειται για την απόλυτη οδήγηση γεμάτη αδρεναλίνη

Η εμφάνιση του νέου V-MAX έχει “χτιστεί” γύρω από τον επιβλητικό κινητήρα και παρά το σύγχρονο της σχεδίασης, θυμίζει ακόμα τις μυώδεις πινελιές που χαρακτήριζαν το μοντέλο. Το χρώμα που προσφέρεται είναι μόνο το μαύρο και η παραγωγή θα είναι περιορισμένη

Tεχνικά χαρακτηριστικά:

Μηχανή Τύπος: 4/χρονος, 2ΕΕΚ, 4/βάλβιδος, V4

Κυβισμός: 1,679 κ.εκ.

Διάμετρος x Διαδρομή: 90.0 x 66.0 χλστ.

Σχέση συμπίεσης: 11.3:1

Μέγιστη ισχύς: 147.2 kW (200 PS) @ 9,000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 166.8 Nm (17.0 kg-m) @ 6,500 σ.α.λ.

Σύστημα λίπανσης: Υγρό κάρτερ

Καρμπυρατέρ: Electric

Τύπος συμπλέκτη: Υγρός, πολύδισκος συμπλέκτης με ελατήριο τύπου διαφράγματος

Σύστημα ανάφλεξης: TCI

Σύστημα μετάδοσης: Κιβώτιο 5 ταχυτήτων

Τελική μετάδοση: Άξονας

Yamaha VMax 1700 76ce436af57adb85bcd05b6
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 108
Ημερομηνία εγγραφής : 23/11/2010

https://theprojektworkshop.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης