Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Νοέμβριος 2024
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Ημερολόγιο Ημερολόγιο

Πρόσφατα Θέματα
» Καλημερεεεεεεεεεεες.....
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΤρι Μάης 10, 2011 2:10 am από akis_mx5

» Νεα περιπολικα για την ελληνικη αστυνομια.........!!!!
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΠεμ Απρ 28, 2011 5:38 pm από DJMIKE

» Μουσικες Αποδρασεις...
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΠεμ Μαρ 24, 2011 5:37 pm από Admin

» Τη χαμένη Ατλαντίδα υποστηρίζουν ότι βρήκαν οι επιστήμονες
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΤρι Μαρ 22, 2011 1:13 am από akis_mx5

» Η αρχιτεκτονική του χάους
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΣαβ Μαρ 19, 2011 7:19 pm από Admin

» Προ των πυλών η πετρελαιοκίνηση;;;
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος

» Τίτλοι τέλους για το Mitsubishi Evo;
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΠαρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος

» Ανθρωπόμορφο κινητό
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΔευ Μαρ 14, 2011 12:01 am από Admin

» Ο κοινός φορτιστής
Ducati Hypermotard 796 Icon_minitimeΔευ Μαρ 14, 2011 12:00 am από Admin

Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 25
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η trimmata

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 522 θέματα σε 150 θέματα
Παρόντες χρήστες
12 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 12 επισκέπτες

Κανένας

[ Δες όλη τη λίστα ]


Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 83, στις Δευ Οκτ 21, 2024 4:43 am
Ψηφοφορία

Ducati Hypermotard 796

Πήγαινε κάτω

Ducati Hypermotard 796 Empty Ducati Hypermotard 796

Δημοσίευση από Admin Παρ Νοε 26, 2010 7:45 pm

Ducati Hypermotard 796


25/11/2010


H Ducati Hypermotard είναι αποδεδειγμένα από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της και για το 2010 απέκτησε μια μικρότερη «αδελφή».

H Ducati Hypermotard 796 είναι μικρότερη και ελαφρύτερη (στα 166 κιλά στεγνή) από τη 1100 και ο κινητήρας της θα είναι ―φυσικά― δικύλινδρος, τετραβάλβιδος, αερόψυκτος, με 796cc και επιδόσεις 81 ίππων και 75 Nm ροπής. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι μελετημένα εξαρχής και τροποποιημένα σε σχέση με τη 1100, ώστε να ταιριάξουν καλύτερα με τον κινητήρα μικρότερης χωρητικότητας και βάρους και να προσφέρουν μια διασκεδαστική εμπειρία στους κατάλληλους πάντα δρόμους.

O νέος δικύλινδρος V αεροελαιόψυκτος, εξατάχυτος κινητήρας των 803 κ. εκ. με δύο βαλβίδες στον κύλινδρο, έχει κλασσική συμπεριφορά … ήσυχου, χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς αλλά δυνατού δικύλινδρου. Ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, χρειάζεται πάνω από 2500 έως και 3500 σ.α.λ., για να μην σκορτσάρει ελαφρά στο άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό το σημείο χρήζει βελτίωσης στην πόλη αφού είναι μια περιοχή στροφών που χρησιμοποιείται συχνά.

Από τις 3000 έως 3500 σ.α.λ. ανάλογα με την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο, αρχίζει η συνεχής παροχή ισχύος. Ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών του. Mέχρι τις 6000 σ.α.λ. παρέχεται αρκετή ισχύς για κίνηση στην πόλη. Μέχρι τις 7000 σ.α.λ. η παροχή ισχύος είναι αρκετή για σπορ χρήση. Σε κάθε έξοδο στροφής η δικύλινδρη απόδοση του κινητήρα όχι απλώς βοηθά αλλά αποτελεί και όπλο για άμεση επιτάχυνση.

Ο οδηγός μπορεί να αντιληφθεί τις πιστονιές των κυλίνδρων να πιέζουν το πίσω λάστιχο στα όρια της πρόσφυσης στην έξοδο κάθε στροφής σε δρόμους χαμηλής πρόσφυσης. Σε πολύ γρήγορο ρυθμό θα χρειαστεί οι στροφές να ανέβουν ψηλότερα, ο κόφτης επεμβαίνει στις 9000 σ.α.λ.. Στην πράξη δεν έχει νόημα ο οδηγός να πιέσει πάνω από τις 8000 σ.α.λ. αφού η ιπποδύναμη μεταξύ 8000 και 9000 σ.α.λ., έχει μια ελαφριά πτωτική αίσθηση.

Γενικά η ροπή που παρέχεται κάνει αχρείαστες τις συχνές αλλαγές ταχύτητας, εκτός της πολύ γρήγορης οδήγησης. Oι πρώτες τρεις σχέσεις του κιβωτίου είναι μακριές. Η ισχύς που παρέχεται κρίνεται απολύτως επαρκής για το μικρό μοντέλο Hypermotard. Είναι καλό να αποφεύγεται η κατώτατη περιοχή στροφών του κινητήρα για να μην παρατηρείται ένα ελαφρύ σκορτσάρισμα στο άνοιγμα του γκαζιού, ιδίως στην πόλη. Η μοτοσυκλέτα παρέχει σωστή πληροφόρηση από τη μία, απορροφά πολύ καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος από την άλλη.

O κινητήρας είναι φιλικός στους νέους οδηγούς, θα ικανοποιήσει παράλληλα και τους πεπειραμένους. Όσοι είναι σίγουροι ότι μπορούν να εκμεταλλευτούν τους 81 φιλικούς ίππους , θα πρέπει να στραφούν στο μεγαλύτερο μοντέλο.

Ο συμπλέκτης είναι υγρός, ήσυχος, μονόδρομος. Μέγιστη ιπποδύναμη 81 ίπποι στις 8000 σ.α.λ. και ροπή 75 Νm στις 6250 σ.α.λ. , ονομαστικές τιμές.

Θέση οδήγησης: H στενή σέλα είναι σε κανονικό ύψος, χαμηλότερη από το μεγάλο αδελφό. Οι αναβάτες με ύψος από μέτριο και πάνω θα νοιώσουν την απαιτούμενη σιγουριά, πατώντας στο έδαφος. To 796 είναι ελαφρύτερο από το μεγάλο του αδερφό, όμως και πάλι το βάρος του δεν περνάει απαρατήρητο, 167 ονομαστικά κιλά στεγνό.

O συνδυασμός κέντρου βάρους και μάζας της μοτοσυκλέτας, έχει σαν αποτέλεσμα μια μηχανή με σχετικά ελαφριά αίσθηση.

Ο συνδυασμός επιδόσεων – κρατήματος- φρένων δημιουργεί ένα πολύ φιλικό κι αποτελεσματικό σύνολο για σπιρτόζικες αστικές μετακινήσεις. Αν χρειαστεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως καθημερινή μοτοσυκλέτα, δεν αφήνει στον αναβάτη καμία αίσθηση απόλυτης σπορ κατασκευής. Έτσι θα μετατρέψει τις άχαρες διαδρομές σε διασκεδαστικές.

Στον αυτοκινητόδρομο, ο κινητήρας μπορεί με μεγάλη ευκολία να κρατήσει σταθερή ταχύτητα ταξιδίου άνω των 150 χ.α.ω.. Το πρόβλημα είναι ότι όπως με όλες τις μοτοσυκλέτες της γενικότερης κατηγορίας motard, πάνω από τα 150 χ.α.ω. ο αναβάτης αναλαμβάνει τον μισητό ρόλο του πανιού πάνω από τη μηχανή. Έτσι οι μακρινές αποστάσεις της Εθνικής, φαντάζουν ακόμα μακρύτερες. Τελική στα 200 χ.α.ω..

Τα δύο δισκόφρενα μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και το ένα πίσω με διπίστονη δαγκάνα, είναι πολύ δυνατά , με καλή πληροφόρηση και με αρχικό δάγκωμα. Εκτός των δρόμων με χαμηλή πρόσφυση όπου θα ζητήσουν κάποιο μαλακό λάστιχο μπροστά, για να γίνει πιο αξιοποιήσιμη η δύναμη τους, θα ικανοποιήσουν τον αναβάτη σε κάθε περίπτωση. Φέρουν μεταλλικά σωληνάκια, μπροστά και πίσω.

Σε επαρχιακούς δρόμους χαμηλής πρόσφυσης συνεχίζει και είναι μια μηχανή με χαρακτήρα.
Οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος απορροφούνται πολύ καλά, χωρίς να θυσιάζεται η πληροφόρηση. Ακόμη και αν στο μέσο της στροφής συναντήσει κακοτεχνίες, το Hypermotard τις διαχειρίζεται χωρίς κανένα πρόβλημα.

Η ευελιξία του θα του επιτρέψει να εκμεταλλευτεί τα κενά στην κίνηση, μόλις αυτά δημιουργηθούν. To κόψιμο του τιμονιού είναι καλό για το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, θα επιτρέψει τις μανούβρες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα χωρίς πρόβλημα.

Το πλατύ τιμόνι είναι μερικές φορές στο ίδιο ύψος με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων, κάτι που γίνεται ενοχλητικό. Αν ανοιχθούν οι καθρέπτες θα βρουν πολύ εύκολα σε αυτοκίνητα κατά τη διήθηση. Για να επιλυθεί το πρόβλημα των καθρεπτών, η Ducati προσφέρει τις ακόλουθες λύσεις, μετακομίζοντας τους καθρέπτες πάνω από το τιμόνι: 1) Απλή λύση που περιλαμβάνει μπράτσα για να μετακομίσουν οι καθρέπτες πάνω από το τιμόνι. 2) Καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας LED κι αντίβαρα 3) Full kit που περιλαμβάνει καθρέπτες με φλας LED, αντίβαρα και χούφτες. Αν και ακριβότερη, η λύση αυτή είναι η πιο όμορφη.
Ducati Hypermotard 796 62c46510
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 108
Ημερομηνία εγγραφής : 23/11/2010

https://theprojektworkshop.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης