Πρόσφατα Θέματα
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 25Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η trimmata
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 522 θέματα σε 150 θέματα
Παρόντες χρήστες
8 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 8 επισκέπτες Κανένας
[ Δες όλη τη λίστα ]
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 83, στις Δευ Οκτ 21, 2024 4:43 am
Κορυφαίοι συγγραφείς
akis_mx5 | ||||
Admin | ||||
Χρήστος | ||||
Futura | ||||
FoXy | ||||
Superkotsos | ||||
clio_16v | ||||
georgemagnis | ||||
xelwnas | ||||
christos_corolla vvti |
Κινητήρες υγραερίου απο την Fiat
Σελίδα 1 από 1
Κινητήρες υγραερίου απο την Fiat
Κινητήρες υγραερίου απο την Fiat
27/10/2010
Μία νέα σειρά κινητήρων υγραερίου έρχεται να προστεθεί στην γκάμα των Panda, Grande Punto και Bravo.
Κινητήρες οικονομικά προσιτοί για όλους τους οδηγούς (το υγραέριο είναι ένα "καθαρό" καύσιμο και μία φθηνή πηγή ενέργειας, η οποία είναι ευρέως γνωστή στην Ιταλία).
Όμως παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων με κινητήρες υγραερίου προέρχονται από μετατροπές "after-market", εν τούτοις η Fiat επέλεξε να μπει στην αγορά με ένα σύστημα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την ίδια -έχοντας ήδη την εμπειρία από τους κινητήρες φυσικού αερίου- και διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου της. Το αποτέλεσμα είναι ένα προϊόν που να εξασφαλίζει την εγγύηση της ποιότητας, της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των αυτοκινήτων της που κινούνται με βενζίνη, πετρέλαιο ή φυσικό αέριο.
Οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε ένας από τους κινητήρες έχει κατασκευαστεί, ανάλογα με το μοντέλο, από υψηλής τεχνολογίας υλικά με σκοπό να βελτιστοποιηθεί ακόμα περισσότερο ώστε να μπορεί να λειτουργεί και με υγραέριο. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.
Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται ως στάνταρ), με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 31 λίτρα για το Panda, 38 λίτρα για το Grande Punto και 41 λίτρα για το Bravo.
Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει. Ιδιαίτερα σημαντικό πλεονέκτημα για τον καταναλωτή αποτελεί και η αύξηση της συνολικής αυτονομίας του οχήματος, καθώς σε αυτήν της βενζίνης, προστίθεται και η αυτονομία που προέρχεται από το υγραέριο ως εναλλακτικό καύσιμο.
Σε ό,τι αφορά τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρες προδιαγραφών Euro4, το Panda GPL εφοδιάζεται με ένα κινητήρα υγραερίου-βενζίνης 1.2 λίτρων και απόδοσης 60 ίππων, το Grande Punto GPL με τον κινητήρα 1.4 των 77 ίππων και το Bravo GPL με τον 1.4 των 90 ίππων. Και οι τρεις κινητήρες προσφέρουν πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2: 116 g/km για το Panda, 119 g/km για το Grande Punto και 134 g/km για το Bravo.
Από την άλλη πλευρά όμως, πολύ σύντομα, θα είναι διαθέσιμοι οι κινητήρες προδιαγραφών Euro 5 (υγραέριο-βενζίνη): Panda GPL E5 1.2 lt 69 hp (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010), Grande Punto & Punto Evo GPL 1.4lt 77 hp (διαθεσιμότητα Δεκέμβριος 2010) και το Bravo GPL 1.4lt 90hp (διαθεσιμότητα Ιανουάριος 2011). Τελευταίο, αλλά ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός, η προσθήκη του 500, ενός από τα πιο εμπορικά μοντέλα της μάρκας, στην οικογένεια των προϊόντων με κινητήρες GPL που θα είναι διαθέσιμο τον προσεχή Ιανουάριο με τον κινητήρα 1.2 lt και 69hp.
Περισσότερη αυτοκίνηση στο www.woop.gr
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Τρι Μάης 10, 2011 2:10 am από akis_mx5
» Νεα περιπολικα για την ελληνικη αστυνομια.........!!!!
Πεμ Απρ 28, 2011 5:38 pm από DJMIKE
» Μουσικες Αποδρασεις...
Πεμ Μαρ 24, 2011 5:37 pm από Admin
» Τη χαμένη Ατλαντίδα υποστηρίζουν ότι βρήκαν οι επιστήμονες
Τρι Μαρ 22, 2011 1:13 am από akis_mx5
» Η αρχιτεκτονική του χάους
Σαβ Μαρ 19, 2011 7:19 pm από Admin
» Προ των πυλών η πετρελαιοκίνηση;;;
Παρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος
» Τίτλοι τέλους για το Mitsubishi Evo;
Παρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος
» Ανθρωπόμορφο κινητό
Δευ Μαρ 14, 2011 12:01 am από Admin
» Ο κοινός φορτιστής
Δευ Μαρ 14, 2011 12:00 am από Admin