Πρόσφατα Θέματα
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 25Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η trimmata
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 522 θέματα σε 150 θέματα
Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης Κανένας
[ Δες όλη τη λίστα ]
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 83, στις Δευ Οκτ 21, 2024 4:43 am
Κορυφαίοι συγγραφείς
akis_mx5 | ||||
Admin | ||||
Χρήστος | ||||
Futura | ||||
FoXy | ||||
Superkotsos | ||||
clio_16v | ||||
georgemagnis | ||||
xelwnas | ||||
christos_corolla vvti |
Aprilia Dorsoduro 750: (Fun) Factory
Σελίδα 1 από 1
Aprilia Dorsoduro 750: (Fun) Factory
Aprilia Dorsoduro 750: (Fun) Factory
Το Aprilia Dorsoduro έδωσε μεγάλη ώθηση στην κατηγορία maxi Motard, το Dorsoduro Factory προχωρά περαιτέρω.
Ελαφρύ, ευέλικτο, δυναμικό, το Dorsoduro Factory δεν αμφισβητεί τον τίτλο που φέρει, έχει για καρδιά ένα δικύλινδρο κινητήρα 750 κ. εκ. τελευταίας γενιάς και αναδεικνύει τις πιο μοναδικές τεχνολογικές λύσεις στην κατηγορία του.
Ο συμπαγής δικύλινδρος σε σχήμα V90°της Aprilia, χάρη στην προηγμένη ηλεκτρονική διαχείριση είναι σε θέση να προσφέρει υψηλή απόδοση, και να συγκριθεί με κινητήρες πολύ μεγαλύτερου κυβισμού. Το Dorsoduro Factory χρησιμοποιεί τεχνολογία της Aprilia που αναπτύχθηκε και κυριαρχεί στους αγώνες Supermoto, κερδίζοντας 5 παγκόσμιους τίτλους από το 2004 έως το 2008.
Το μεικτό πλαίσιο χωροδικτύωμα / αλουμίνιο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του Dorsoduro Factory , μια γέφυρα που ενώνει τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της με τις πιο ερεθιστικές δικύλινδρες της αγοράς. Στο μοναδικό σχεδιασμό του, ο οποίος χαρακτηρίζεται από ευρεία χρήση ανθρακονημάτων, τοAprilia Dorsoduro Factory μπορεί να υπερηφανεύεται για το υψηλό επίπεδο των εξαρτημάτων, του εξοπλισμού και των τεχνικών λεπτομερειών του.
Ακτινικές δαγκάνες Brembo τεσσάρων εμβόλων, δίσκοι, υδραυλικός συμπλέκτης, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με ξεχωριστό ρεζερβουάρ, εξελιγμένο πλήρως ρυθμιζόμενο Wire "Tri-Map και Matrix πίνακας οργάνων με ενσωματωμένο υπολογιστή, είναι τα στοιχεία που συμβάλλουν στην μοναδικότητα αυτής της μοτοσικλέτας.
Ο κινητήρας: Funtwin
Ο δικύλινδρος κινητήρας Aprilia 750, V- 90° αντιπροσωπεύει την πιο προηγμένη τεχνολογία για αυτό τον τύπο κινητήρα. Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου είναι το αποκορύφωμα αυτής της μοτοσυκλέτας, με το σύστημα Ride-by-Wire, δεύτερης γενιάς με τριπλή χαρτογράφηση.
Η αλλαγή χαρτογράφησης είναι δυνατή και κατά την κίνηση, από ένα μπουτόν στο τιμόνι και με το γκάζι κλειστό. Οι τρεις επιλογές - Sport, Touring και Rain – μπορούν να αλλάξουν ριζικά το χαρακτήρα του Dorsoduro Factory, προσφέροντας επιθετική αντίδραση και άμεση λειτουργία στη επιλογή Sport, ηπιότερη απόδοση στην επιλογή Touring και ασφαλή, ακόμα και σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, στην επιλογή Rain. Χάρη στην ηλεκτρονική τεχνολογία και τη μηχανική που χρησιμοποιείται, ο δικύλινδρος κινητήρας του Aprilia αποδίδει 90,25 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 82 Nm στις 4.500 σ.α.λ.: τιμές που επιτρέπουν τη σύγκριση του Dorsoduro με μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες του άμεσου ανταγωνισμού.
Το Dorsoduro Factory είναι επίσης διαθέσιμο σε μια έκδοση για τους νέους οδηγούς, που περιορίζεται σε 25kW. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι Ride by Wire βοηθά την ύπαρξη μιας γεμάτης καμπύλης απόδοσης σε όλο το φάσμα των στροφών, κάτι που δεν συμβαίνει σε λιγότερο προηγμένες μοτοσυκλέτες, έχοντας την ίδια ακρίβεια παροχής ισχύος με την «full power» αδερφή της . Με τον τρόπο αυτό, το Aprilia Dorsoduro Factory προσφέρει ανώτερες επιδόσεις επιτάχυνσης σε σχέση με ισοδύναμες εκδοχές 25kW του ανταγωνισμού, προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης.
Το πλαίσιο: Funbalance
Το πλαίσιο εκμεταλλεύεται όλες τις γνώσεις που έχει αποκτήσει η Aprilia στους αγώνες, αντλώντας από την εμπειρία των μικτών δομών που χρησιμοποιούνται για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supermoto. Το εμπρός κομμάτι του πλαισίου αποτελείται από ένα χωροδικτύωμα χαλυβδοσωλήνων που ενώνεται με δύο πλάκες από χυτό αλουμίνιο στην κάτω πλευρά. Επομένως, δημιουργείται ένα άκαμπτο και ελαφρύ πλαίσιο, η καλύτερη λύση για να αξιοποιηθεί η δύναμη του δικύλινδρου Aprilia.
Η θέση και η πολύ λοξή κλίση του νέου αμορτισέρ επιτρέπει την απελευθέρωση πολύτιμου χώρου για να επιτευχθεί η βέλτιστη μορφή της διπλής εξάτμισης, χωρίς να επηρεάζεται το μήκος της μοτοσικλέτας και το αμορτισέρ από τη θερμότητα. Το ψαλίδι από αλουμίνιο είναι σχεδιασμένο να αντέχει τα ασύμμετρα φορτία που οφείλονται στη πλευρική τοποθέτηση του αμορτισέρ. Αυτό είναι ένα στοιχείο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τις ανάγκες ενός Supermoto, όπως το Aprilia Dorsoduro και συνοψίζει την ανάγκη του συνδυασμού για στρεπτική ακαμψία και ελαστικότητα, τα ουσιώδη στοιχεία για την επίτευξη ακρίβειας και καλή αίσθηση στην οδήγηση.
Οι αναρτήσεις: Funfeeling
Οι αναρτήσεις του Dorsoduro Factory είναι εντελώς νέες. Το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός της Sachs των 43 χιλιοστών διαθέτει στήριξη για ακτινικές δαγκάνες και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση συμπίεσης/επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου. Επιπλέον το πιρούνι προσφέρει μια προοδευτική και μεγάλη διαδρομή (160 χιλ.), σύμφωνα με τη φιλοσοφία των supermoto. Αμφότερες οι πλάκες είναι σφυρήλατες, με την επάνω να είναι ανοδιωμένη, αντανακλώντας το πολύ υψηλό επίπεδο φινιρίσματος του κορυφαίου Dorsoduro.
Το νέο αμορτισέρ, με ξεχωριστό δοχείο, συνδέεται απ’ ευθείας με το ψαλίδι, σύμφωνα με τη συνδεσμολογία cantilever και ρυθμίζεται τόσο η απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς, όσο και η προφόρτιση του ελατηρίου. Αυτή είναι μια προηγμένη μονάδα που επιτρέπει πιο έμπειρους αναβάτες να πάρουν τη μέγιστη απόδοση από τη μοτοσικλέτα.
Η πίσω διαδρομή τροχού είναι 160 χιλιοστά, επίσης σύμφωνα με τη φιλοσοφία των Supermotard, που θέλει αποτελεσματική και ελεγχόμενη ανάρτηση, αλλά με μεγάλη διαδρομή.
Τα φρένα: Funbraking
Η καλύτερη υπάρχουσα τεχνολογία στα φρένα εφαρμόζεται στο Aprilia Dorsoduro Factory, που διαθέτει εμπρός τις νέες ακτινικές δαγκάνες Brembo των 4 εμβόλων. Οι floating δίσκοι «wave» 320 χιλιοστών είναι ελαφριοί, προσφέρουν ελάχιστη απόσταση φρεναρίσματος, υπογραμμίζοντας την επιθετικότητα στην απόδοση με τη supersport εμφάνισή τους, σύμφωνα με το στυλ Dorsoduro.
Ακόμη και o πίσω δίσκος των 240 χιλιοστών είναι τύπου «wave» και συνδυάζεται με μια δαγκάνα μονού εμβόλου. Τόσο το εμπρός σύστημα φρένων, όσο και το πίσω, διαθέτουν μεταλλικά σωληνάκια τα οποία εξαφανίζουν τις ενοχλητικές επιπτώσεις της διαστολής που έχουν τα συμβατικά σωληνάκια, εξασφαλίζοντας έτσι πάντα τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια στο φρενάρισμα.
Το Dorsoduro 750 Factory διατίθεται στο δίκτυο συνεργατών Aprilia, στην τιμή των €9.550.
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τρι Μάης 10, 2011 2:10 am από akis_mx5
» Νεα περιπολικα για την ελληνικη αστυνομια.........!!!!
Πεμ Απρ 28, 2011 5:38 pm από DJMIKE
» Μουσικες Αποδρασεις...
Πεμ Μαρ 24, 2011 5:37 pm από Admin
» Τη χαμένη Ατλαντίδα υποστηρίζουν ότι βρήκαν οι επιστήμονες
Τρι Μαρ 22, 2011 1:13 am από akis_mx5
» Η αρχιτεκτονική του χάους
Σαβ Μαρ 19, 2011 7:19 pm από Admin
» Προ των πυλών η πετρελαιοκίνηση;;;
Παρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος
» Τίτλοι τέλους για το Mitsubishi Evo;
Παρ Μαρ 18, 2011 7:50 pm από Χρήστος
» Ανθρωπόμορφο κινητό
Δευ Μαρ 14, 2011 12:01 am από Admin
» Ο κοινός φορτιστής
Δευ Μαρ 14, 2011 12:00 am από Admin